środa, 7 listopada 2012

oeparol

Nie wiem co inni mają do niej ale dla mnie jest NAJLEPSZĄ pomadką ever! Mowa o Oeparol PL, pomadka ochronna do ustTaka o: 



Tutaj widoczna stara wersja, która była lepsza niż ta dzisiejsza BALANCE. Nie rozumiem czemu muszą ulepszać kosmetyki, które naprawdę są dobre! po to żeby potem stały się gorsze..
Cena?
hm zależy od apteki ;) powiedzmy od 5-8zł 
Zapach?
Mi od zawsze kojarzyło się z zapachem bananów :D ale to chyba nie to..w każdym razie odpowiada :)
Efekt?
No i tu właśnie jest różnie..mówią, że nie nawilża, że problemy z opakowaniem, że nie pomaga, że nie leczy spierzchniętych ust. Kurcze to ja nie wiem może moje usta są inne... ale dla mnie jest REWELACYJNA. Żadne z wyżej wymienionych mi się nie przytrafiło. Zawsze mi pomaga ładnie goi nawilża długo utrzymuje się na ustach. Lubię dać dużą warstwę na noc i naprawdę rano jeszcze ją czuję. 
Fakt: stara wersja była lepsza..teraz pozmieniali i nie jest już taka fajna ale i tak ją zawsze mam przy sobie.
A i.. hm naprawdę fajnie łagodzi moje podrażnione powieki..posmaruję sobie natłuszczę i na drugi dzień znikają mi małe łuszczące się plamki koło oczu.
MUST HAVE NA ZIMOWE DNI!

Wymyślili też niedawno nowe zapachy/smaki:


Ale hm..nie mają intensywnych zapachów jak np. NIVEA
Minus?
To chyba to, że nie należy jej trzymać w kieszeniach ;) rozgrzewa się i staję się bardzo miękka, co potem może skutkować złamaniu przy smarowaniu ust, także uważać.

Skład: Petrolatum, Paraffinum liquidum, Ricinus communis, Cera alba, Cera microcristalina, Lanolin, Paraffin oenothera paradoxa, Isopropyl myritstate,Parfum theobroma cacao, Tocopherol, Propylparaben, Bha.

Nowa wygląda tak: Skład: Petrolatum, Parafinum Liquidum, Ricinus Communis Oil, Cera Alba, Cera Microcristallina, Lanolin, Parafin, Oenothera Paradoxa Oil, Isoprypyl Myristate, Theobroma Cacao Butter, Parafum Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Bha, Ped-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmiatate, Ascorbic Acid, Citric Acid

Miłego dnia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz