czwartek, 6 czerwca 2013

F&F

Czas cały czas płynie...jeszcze troszkę i tu wracam! :)


pomadka F&F, Vixen


opakowanie matowe, czarne - na PLUS lubię proste rzeczy :)


CENA? teraz -75% więc kosztowała grosze - 7,50zł!


kremowa, daje ładny połysk na ustach, łatwo się rozprowadza



FF? Tesco? tak właśnie. 
Sama nie wiedziałam, że istnieje takie stoisko.
A dzięki Gosi (http://www.youtube.com/user/Margaaretkaa/videos  oj oj robię Ci właśnie reklamę :D ale co mi tam:*), która w przerwie między zajęciami nakupowała sobie kilkanaście rzeczy, znalazła ten wspaniały odcień! 
A dzięki Nikoli, nie musiałam jeździć i szukać. 
Dzięki dziewczyny! ;*


Pamiętacie moją konturówkę? Idealnie się komponuje!

Już teraz mam taką jaką chciałam! :)



Smile dla Was!

W razie pytań - komentarz na dole ;)


EDIT:

TRZY PACZKI przyszły! Trochę tego jest. 
Oto wspomniane półprodukty.
ACH. W wolnej chwili recenzje ;) Stay tuned!




2 komentarze:

  1. Slynne pomadki z Tesco :)) Slicznie sie prezentuja:) calkiem porządnie i solidnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówię Ci, nie są złe :P mam w końcu ten kolor! ;)

      Usuń