wtorek, 27 sierpnia 2013

BIODERMA&BIOVAX

Witajcie! Kochani byłam na mini wakacjach - między innymi dlatego mała przerwa 
w dodawaniu postów.
W ostatnim czasie kilka osób powiedziało mi, że to co robię tutaj, na blogu, 
jest dla nich przydatne, że czytają, oglądają i mam kontynuować. 
Dziękuję po raz kolejny! :) Dodaje to mocy!

Mam mieszane uczucia co do dzisiejszych produktów. Na początku był zamysł napisania "niepolecanych" jednak sama nie wiem...

BIODERMA Sebium Gel moussant, Antybakteryjny żel do mycia twarzy

Przygodę z żelami do twarzy zaczęłam już w gimnazjum po czym stwierdziłam, 
że są nie dla mnie, ponieważ nadmiernie wysuszają mi buzię, przecież nie mam trądzikowej ani tłustej to dlaczego mam je używać. Odstawiłam. Miesiąc temu naszła mnie myśl, czemu by nie wrócić do tego sposobu w walce z zaskórnikami, które teraz mam na nosie i brodzie. 
Po pracy w aptece zobaczyłam żel: BIODERMA Sebium Gel moussant.




Po zastosowaniu:
Konsystencja jest moim zdaniem za rzadka przez co żel nie jest wydajny.. 
Kilka zastosowań dwa razy dziennie i nie ma prawie połowy tubki.
Dodatkowo wydaję mi się, że pomimo mam cerę mieszaną jest dla mnie 'za mocny', 
po umyciu na nosie pojawia się świecąca warstewka...
Może faktycznie chroni przed pojawieniem się krostek, nic takiego w ostatnim czasie mi nie wyskoczyło, jednak na pewno nie radzi sobie z ZASKÓRNIKAMI :<

Drugi produkt to BIOVAX Dwufazowa odżywka bez spłukiwania
Odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne.



Kiedyś wspominałam, że maseczka z BIOVAX jest dotąd moją ulubioną, jednak na odżywce w sprayu zawiodłam się.
Chyba nic takiego nie robi z włosami. Nie ułatwia rozczesywania, nie zmienia 'jakości' włosów, zapach ładny, ale po zastosowaniu przy skórze głowy - przetłuszcza włosy.. Nadaje im nieładny wygląd. Więcej odżywek dwufazowych z BIOVAX nie mam zamiaru testować :) Pozostanę przy maseczkach i serum!



Czy tylko ja mam takie odczucia? Dajcie proszę znać 
w komentarzach czy testowaliście te produkty :)







8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :) moja opinia opisana. Teraz czekam na innych ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. a testowałaś już może kremy wydzielające sebum np. Nivea albo produkty Garniera z serii czysta skóra active żel peelingujący z węglem absorbującym lub żel do Twarzy odblokowujący pory? jestem bardzo ciekawa Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzone, dobre produkty dla Ciebie? Garnier odblokowujący pory dawniej ale to nie było do końca to ale zaciekawił mnie ten drugi z węglem ;)! Chociaż Garnier - średnio.. Testowałam i byl najlepszy Loreal żel z mikrodrobinkami tylko nie potrafię go teraz znaleźć..

      Usuń
    2. teraz wydaje mi się że jest nieco poprawy ale boje się że to jak zawsze jest tylko chwilowe...

      Usuń
    3. hmm po przerwaniu stosowania na pewno wróci to co było..dlatego o buzię dbajmy zawsze! :D

      Usuń
  3. jesli chodzi o maski odbudowujace, to polecam ta od John'a Fried'y : ) daje duze efekty jesli chodzi o zniszczone koncowki ; ) jest dosyc droga, ale czesto mozna zlapac ja na jakiejs promocji : )

    OdpowiedzUsuń