sobota, 29 grudnia 2012

Odbudowa - włosy

Niektórzy wiedzą, że od zawsze starałam się dbać o moje włosy...więc i kosmetyków do ich pielęgnacji mam sporo. Wydaje mi się, że jest to "część", na której wypróbowałam najwięcej preparatów ;) Jeżeli dbamy o nasze włosy to one odpłacają się ładnym wyglądem. 
Teraz przeszedł czas na kolejną próbę i recenzję.
Taka o! odżywka przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych z serii INTENSYWNA ODBUDOWA Timotei z ekstraktem z Róży z Jerycha oraz z olejkiem z Awokado, znanym z właściwości odżywczych, odbudowują powierzchnię zniszczonych włosów i przywracają im gładkość.
Seria wyszła nie tak dawno, jakoś w wakacje. Miałam wypróbować wcześniej ale w tym czasie korzystałam z czegoś innego, skończyło się i sięgnęłam w końcu po Timotei ;)









Konsystencja?
Niestety akurat to mi średnio pasuje. Jest za rzadka..jakby rozwodniona, wolę bardziej kremowe wersje, wtedy czuję, że mam "coś" nałożone, tutaj trzeba wziąć więcej produktu..

Efekt?
Wygładzone, miękkie, bardzo błyszczące włosy. Ułatwia rozczesywanie co bardzo pomaga! o takie efekty mi chodzi! Po spłukaniu wydaje się jakby jej nie było, ale po wysuszeniu wszystko wraca ;) Hm ocena 8/10.

Zapach?
Troszkę słodki, ale przyjemny. Mi odpowiada, jak najbardziej. 

Cena?
DOBRA! - 200ml ok 8zł

Dostępność?
drogerie - Rossmann, Natura. Myślę, że spokojnie dostępna nawet w marketach ;)

Skład? już bez analizy. do wglądu.
Aqua, Cetearyl Alkohol, Dimethicone, Stearamidopropyl dimethylamine, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract (to jest właśnie Róża Jerycha), Persea Gratissima Oil, Trehalose, Gluconolactone, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Amodimethicone, Parfum, Sodium Chloride, PEG-7 Propylheptyl Ether, PEG-150 Distearate, Disodium EDTA, Dipropylene Glycol, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol,  Butylpheryl Methylpropional, Cl 42051, Cl 47005

Próbowałyście już? I jak? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz