sobota, 16 marca 2013

kolejny raz - nie

Po raz 3 dałam szansę Flos-Lek'owi, 
ale jednak niepotrzebnie.
Krem, który zakupiłam niedawno a pokazywałam go 
w nowościach TUTAJ okazał się "przeciętny" jak pozostałe 
dwa kremy pod oczy.



Zacznę od Flos-Lek, 
Kremu  nawilżającego do skóry wrażliwej




ALOES
Działanie: ochronne i ujędrniające dla skóry, właściwości nawilżające, wspomagające krążenie, leczenie ran; kojące, przeciwzapalne, przeciwbakteryjne.Przynosi ulgę wysuszonej i wrażliwej skórze, ponieważ wchłania się 4x szybciej niż woda i zawiera substancje higroskopijne, utrzymujące poziom nawilżenia przez bardzo długi czas.
Ciekawostka :) Miąższ aloesu ma takie pH, jakie powinna mieć zdrowa skóra

OSMOPUR 
Niewiele o tym składniku i na blogach pojawia się jedno zdanie...Jest to aktywny kompleks roślinny, wyciąg wyciągu ze słonecznika, otrębów ryżu oraz wyciągu z bluszczu, który przywraca i utrzymuje optymalny poziom nawilżenia skóry i dodatkowo wzmacnia jej funkcje ochronne przed działaniem środowiska zewnętrznego.

WITAMINA E(TOKOFEROL)
Zwalcza wolne rodniki, regeneruje, hamuje procesy starzenia skóry, nawilża, wygładza i zmiękcza naskórek, łagodzi ewentualne stany zapalne, zmniejsza szkodliwe działanie promieni słonecznych na komórki skóry, poprawia kondycje i elastyczność skóry. 




ALE:
- wydaje mi się ze zamiast łagodzić jeszcze bardziej uwydatnia zaczerwienienia...
- rozmazuje się przy smarowaniu
- przy wchłanianiu klei się na skórze
- nie nawilża, nie wygładza.
PLUSY:
- cena ok 15zł
- fajna wygodna tubka



Flos-Lek, Żel pod oczy ze świetlikiem lekarskim i aloesem
do powiek i pod oczy


ŚWIETLIK LEKARSKI 
Zazwyczaj stosowany właśnie w produktach pod oczy. Ma przede wszystkim działanie łagodzące, leczy uporczywe stany zapalne brzegów powiek i skóry powiek. 
"Świetlik lekarski pomaga przy zapaleniach spojówek, łzawieniu oka, a także leczy uporczywe stany zapalne" Dla osób z problemami można zrobić łagodzące okłady na oczy, świetlik do kupienia 
w sklepach zielarskich :)


Łagodzi podrażnienia spowodowane zabiegami kosmetycznymi


Konsystencja jest naprawdę fajna, lekka i co więcej, 
żel przyjemnie chłodzi
(najlepiej trzymać go w lodówce :))



Skład: Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Aloe Arborescens Leaf Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Triethanolamine, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Carbomer, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Allantoin, Decylene Glycol

Żel ze świetlikiem lekarskim i rumiankiem
do powiek i pod oczy


Łagodzi podrażnienia, przynosi ulgę, zmniejsza zaczerwienienie, pieczenie. Usuwa uczucie tzw. „ciężkich powiek”. Likwiduje złuszczanie naskórka wokół rzęs u osób stale wykonujących makijaż oczu przy użyciu cieni prasowanych i tuszu. Wyciąg z rumianku działa przeciwzapalnie i przeciwobrzękowo.

Wydawałoby się, że idealny dla mnie..dlatego też skłoniłam się do kupna ale co się okazało podrażnił mnie! 
zarówno ten jak i wyżej wymieniony...
Po nich zrobiło się chyba jeszcze gorzej 


Skład:Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Euphrasia Officinalis Extract, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, Decylene Glycol.


ALE:
- żele nie łagodzą, nie nawilżają
PLUS:
- cena ok 7zł

ŻELE dostępne również w TUBKACH :)


Czy znacie produkty Flos-Leku? 
Jak sprawdzają się u Was?:)






10 komentarzy:

  1. powiem szczerze, że nie psoiadam nic z tej firmy także posłucham twojej opinii :)

    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach szkoda bo i ja chciałabym się dowiedzieć czy trafi się coś dobrego :)) pozdrawiam!

      Usuń
  2. u mnie sie NIE sprawdzaja, szczególnie pod oczy, sklejaja mi skóre, a poza tym nie dzialaja, NIC nie nawilzaja :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam dwukrotnie krem nawilżający z Flos-leku... Za pierwszym razem myślałam, że wreszcie znalazłam coś dla siebie, bo faktycznie nawilżał, a nie był ciężki. I co ważniejsze, mnie nie uczulał. Za drugim razem - tragedia, nic się nie zmieniło w składzie, a moja skóra zareagowała zupełnie inaczej... Chociaż cena jest zachęcająca, zdecydowanie wolę wydać więcej na la roche posay albo chociaż iwostin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to się zgadzamy :) Wcześniej miałam naprawdę fajny z La Roche i myślę, że niedługo do niego wrócę w wersji legere :)

      Usuń
    2. Ja oprócz suchej skóry uczuleniowej borykam się z przebarwieniami słonecznymi i piegami, więc La Roche pokochałam też ze względu na effaclar. Sięgnęłam później po serię nawilżającą i się nie zawiodłam. Warto wydać te kilka złotych więcej.

      Usuń
    3. Z effaclar bardzo dobry jest żel myjący :) Tak i ja wroce do nawilzajacej. Mam nadzieje, że chronisz się filtrami jeżeli pojawily sie przebarwienia. Wiesz ze mozesz sprawic ze beda mniej widoczne np poprzez mikrodermabrazję? Probowałaś? :)

      Usuń
    4. Słyszałam, że mikro jest średnia dla ludzi którzy mają jakikolwiek problem z wypryskami, a ja - mały bo mały - ale mam. Tak, tak. Jak tylko zaczęłam kombinować z kwasami to filtry obowiązkowo. Opalać się nie lubię (cały rok jestem blada jak anemik) więc o tyle problem mniejszy.
      Póki co na przebarwienia stosuje normacne z dermedica i jestem mega zadowolona.

      Usuń
    5. Masz problem z wypryskami i mówisz, że mały. Jezeli tak to mozna wykonac mikro np omijajac takie zmiany(jezeli sa ropne) :) Na poczatku pewnie pogorszy sie troche i wyskocza te "spod spodu" potem skóra się oczyści i pozostanie ładna.
      O tyle masz fajnie ze nie lubisz sie opalac :) to i mozna zadbac o buzie :P Ale jak dziala cos to pozostan przy normacne. Ale tak jak mowie, mikro dziala na przebarwienia, rozjasni je na pewno. Pozdrawiam!

      Usuń