piątek, 29 marca 2013

new hair style

Tak kochani w końcu zdecydowałam się ściąć włosy...
były to chyba moje najdłuższe w życiu :))

DECYZJA? Im dłuższe tym bardziej przeszkadzają, od związywania wysoko w kucyk czy kok połamały się prawie na całej długości... mnóstwo odstających końcówek(pewnie to też część rosnących na nowo włosów)źle to wyglądało, co najlepsze tylko tak się stało na powierzchni...szkoda no ale cóż :) 
pamiętajcie, związywanie w jakikolwiek sposób włosów - szkodzi


TERAZ jest tak:


Jak się podoba?

1 komentarz:

  1. rozumiem Cie dobrze, moje wlosy przeszkadzaja mi we wszystkim, a sa nieco dluzsze od Twoich, teraz po ścięciu.
    Osobiscie mi sie podobaja obie wersje, ale dobrze wiem jak bardzo niepraktyczne sa dlugie wlosy, wiec w 100% popieram Twój wybór:)

    OdpowiedzUsuń