sobota, 3 sierpnia 2013

dermokonsultanka

Zabieram się do tego posta i zabieram :) Jeszcze w lipcu dostałam ofertę pracy jako dermokonsultantka. Uznałam, że ciekawa praca jak na mój przyszły zawód. Dziś jestem po 4 x 6h stania na nogach i powiem, że jest średnio. Podobno za pierwszym razem udało mi się zachęcić do kupna tyle osób ile 3 konsultantki ale wynik jest średni 
i moje nastawienie też. Teraz czekam na grafik sierpniowy :) 
Szczerze? Liczę na inną ofertę pracy. Mój organizm jest za słaby i bardzo szybko się męczy :(
ile?
3-4 razy w tygodniu
gdzie?
apteki w pobliskich miastach


A co takiego promuję?
markę OEPAROL


 Produkty, które dostałam, testery, niestety tylko część:


4 serie: Balance, Hydrosense, Stimulate, Essence



Stos ulotek:


W ulotce widać co jest dostępne, nie ma tylko jednej serii Essence:





Oraz próbki, niestety tylko kremy pod oczy Essence i Hydrosense oraz kremy do twarzy z tych serii:


Kto zna tę markę?
Cenowo prezentuje się super, ponieważ kremy do twarzy to koszt ok 15 zł, pod oczy ok 19, balsamy do ciała, masła 20 zł. Naprawdę czasem nie warto wydawać więcej :) dla mnie jakość jest bardzo dobra! Ulubiona pomadka z olejem z wiesiołka, witaminą E i masłem kakaowym. Posiadam jeszcze krem biostymulujący, na który trochę narzekałam :) jednak teraz przekonałam się do niego.
Płyn micelarny - nie uczula! wow do ogromny + dla mnie
Już niedługo na mojej półce znajdzie się jedwab do ciała i któryś z kremów pod oczy :)
WYPRÓBUJCIE!

Jutro odpoczywam i wybieram się nad jezioro! 
W końcu jeden dzień leniuchowania :)


Miłego wieczoru i kolejnego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz