sobota, 10 sierpnia 2013

new

Odwiedziłam HEBE, pooglądałam co ciekawego. Stwierdzam, że brakuje kilku produktów, zrobili sporo działów ale w każdym z nich kilka głównych produktów i tyle...
plus - to, że jest więcej firm "make-upowych". Zakupy typowe 'codzienne'.

1. Od jakiegoś czasu używam tylko lekkich szamponów, przezroczystych:) żadnych perłowych, które mają jeszcze więcej dodatków. 
Ciekawy zapach - GARNIER ULTRA DOUX MORELA i OLEJEK MIGDAŁOWY
Oczywiście żel po prysznic i ORIGINAL SOURCE tym razem GOLDEN PINEAPPLE - zapach zapach zapach! :)



2. Brakowało na mojej półce toniku chciałam coś nowego ale nie było wyboru. Wróciłam do podstawy ZIAJA OGÓRKOWY - fajnie odświeża i po prostu mi odpowiada.
Płynu micelarnego także szukałam 'innego'. Ze sobą zabrałam BIELENDA BIO NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY ale już mówię - nie polecam. Nie potrafi zmyć dokładnie tuszu do rzęs - o zmoro.



3. Jednorazowe drewniane patyczki zawsze przydadzą się do manicure :) 
W prezencie dostałam ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA NIVEA na pewno kupię pełno wymiarowy produkt. Stosowałam ten kosmetyk już dość dawno i to jest bardzo bardzo dobra opcja dla takich osób jak ja :) Nie lubię, rzadko używam balsamów. W nocy kleje się do ubrań, w dzień przy upałach wszystko spływa...Za to ten produkt pozostaje troszkę na skórze i to mi wystarczy :)
LAKIERY - potrzebowałam czegoś MIĘTOWEGO(ASTOR FASHION STUDIO 242 AQUA LEAF) oraz dodatkowo świeżego, letniego(RÓŻ EVELINE miniMAX 802) 
Nie polecam żadnych lakierów z ASTOR po raz kolejny zrobiłam błąd! Chodzi o ich nakładanie - powstają dziwne prześwity po 2 warstwach, rozmazuje się, pędzelek do kitu...konsystencja. Nie po prostu NIE :)




Miłego wieczoru! 




4 komentarze:

  1. ten szampon Garniera to rewelacja! używam go już od kilku miesięcy :)

    zapraszam do siebie i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo! ja myślę, że daje połysk włosom :)
      Dziękuję!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne kolory tych lakierów :) A ten balsam z Nivea wprost uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na paznokciach wyglądają jeszcze lepiej! :) pokaże. balsam - prawda, że ciekawe rozwiązanie? :>
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń