środa, 30 października 2013

balsam Oeparol

Po mojej przygodzie z pracą jako dermokonsultantka chciałam wypróbować produkty, których byłam przedstawicielką. 

Parę słów o 
balsamie do ciała z olejem z wiesiołka
OEPAROL seria BALANCE


Przede wszystkim Oeparol to dermokosmetyki a seria BALANCE przeznaczona jest do skóry wrażliwej, skłonnej do podrażnień oraz alergii, a także do skóry suchej.

Wszystkie produkty zawierają olej z wiesiołka.
Wiele osób zażywa olej z wiesiołka w postaci kapsułek jednak dziś chodzi o zastosowaniu w kosmetykach.
Tłoczony na zimno - metoda ta pozwala na zachowanie cennych właściwości składników. Jest źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych - NNKT(gamma-linolenowy GLA,kwas cis-linolowy, oleinowy; nasyconych(palmitynowy, stearynowy) a także zawiera sterole roślinne i fosfolipidy.

Pamiętajcie, że wszystko co hydrofobowe(lipidy), małocząsteczkowe łatwo przenika przez barierę skórną.

Zaczęłam go używać, kiedy moja skóra była bardzo wysuszona po opalaniu. Jednak co się okazało? Chłonęła jak gąbka, niewiele zostawało na skórze, a po około pół godziny znowu widoczne były przesuszone miejsca. Niestety w tym przypadku się nie sprawdził. Moim zdaniem praktycznie nie natłuszcza, nie regeneruje skóry. Zawiodłam się..Ale NIE UCZULA :)

Produkt powinien tworzyć powłoczkę na powierzchni skóry, która uchroni przed wnikaniem mikroorganizmów, przed niekorzystnymi warunkami środowiska.





SKŁAD: Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Oenothera Paradoxa Oil, Sorbitol, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Calendula Officinalis Extract, Parfum, Methylparaben, Chlorhexidine Digluconate, Propylparaben, Disodium EDTA, Sodium Citrate, BHA, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Coumarin, Hydroxycitronellal.


Konsystencja: dość lekka, łatwo się rozsmarowuje oraz bardzo szybko się wchłania
Cena: 200ml / 15,65 (jednak ceny zależą od apteki i różnica wynosi ok 5zł)
Zapach: wiesiołka :) delikatny dla mnie - chociaż myślę, że niektórym osobom w pierwszym momencie może przeszkadzać.
Opakowanie: Tubka - wygodnie - dla mnie na plus. Design - minus :D

Ktoś używał innych produktów tej marki? 
Czy cokolwiek się spodobało? 




1 komentarz:

  1. nie uzywalam i nie slyszalam o tej firmie, ale co ja wiem :)
    brzmi jak cos dla mnie w kazdym razie, ostatnio sie zrobilam wrazliwa :/

    OdpowiedzUsuń