piątek, 11 października 2013

Nagel Designer Lack

Zapraszam na mały mix :)


Rival de Loop Young Nagel Designer Lack 

Dziękuję za prezencik M.! 
To mi się na pewno przyda. 
Chcę więcej kolorów! O wiele łatwiej jest robić tym 'przyrządem' niż pędzelkami 
od lakierów :) 
Dostępność w Polsce słaba...prawdopodobnie tylko w Niemczech i dodatkowo Rossmann





PLUS za opakowanie! a właściwie zamknięcie :) 
cieniutka, wsuwana igiełka  - lakier nie wyschnie



Oto co wykonałam:


Przepraszam za drżenie mojej lewej ręki, czasem było jednak ciężko :P
Po kilku zastosowaniach powiedziałabym, że MINUSEM jest to, że trzeba mocno naciskać na opakowanie, aby lakier wypłynął..


Kilka dni przed wyjazdem zrobiłam po raz pierwszy żele na własnej płytce paznokciowej. Chciałam, aby przez 7 dni pobytu w Tunezji(tak to tej wyjazd!:)) trzymało się wszystko bez zarzutu, i tak też było, uff! 
Zdecydowałam się ostatecznie na migdały. Inspiracja zaczerpnięta z internetu, jednak kolory, wzory itd dobierałam sama. Siedząc 4h w salonie decydowałam 
o wszystkim, a Pani tylko wykonywała to co chciałam :)



oraz coś z Hammametu gdzie wygrzewałam się całymi dniami na słońcu:


Z kolei wczoraj Panna M. poświęciła czas na ściągnięcie żeli:


:) Po tym zdecydowałam się na:






Jak się wszystko podoba? 
A teraz proszę o pomoc: szukam zestawu pędzelków do "nails art" :) co polecacie?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz