środa, 30 stycznia 2013

cosmetic paraffin wax

Leniwa niedziela minęła, ale wtedy razem z mamą zrobiłyśmy sobie parafinę na dłonie ;)

Po takim zabiegu nasze dłonie są natłuszczone, odżywione, skóra jest miękka, rozgrzana i elastyczna.
Dobra rzecz na zimne dni! 
Parafinę możemy użyć nie tylko na dłonie ale także na stopy, szorstkie łokcie, kolana. 




Aby wykonać tą czynność musimy najpierw rozgrzać nasz wosk. 
Do tego celu potrzebujemy naczynie - musi być wystarczająco duże aby móc z łatwością zanurzyć dłonie czy stopy.



1. najpierw wykonujemy peeling - ja użyłam migdałowego peelingu do rąk ORIFLAME z serii HAND CARE, jak najbardziej mogłybyśmy użyć także korundu. o którym już mówiłam TU ;) 
rozgrzejemy dłonie, złuszczymy martwy naskórek, spowodujemy lepsze wchłanianie substancji w kolejnym etapie

2. następnie wymieszałam część maseczki odżywczej do rąk z odrobiną SPIRULINY - bardzo zbawienna alga! możemy użyć również np jakiegoś serum. nakładamy gruuubą warstwę

3. nakładamy 3-5 warstw parafiny zanurzając całe dłonie - uważać żeby nie była za gorąca! oraz żeby nie połamać parafinowej powłoczki

4. zakładamy foliowe rękawiczki - alternatywą jest tu folia spożywcza ;)
5. jeżeli mamy w domu bawełniane rękawiczki to ich używamy jeżeli nie - przykrywały nasze dłonie ręcznikiem



6. ok 20 min relaksu i możemy ściągnąć parafinę(łatwo schodzi razem z foliową rękawiczką)





W salonach kosmetyczych cena takiego zabiegu to od 30 zł 
na dłonie. Kupując w internecie kostkę 400g płacimy ok 20zł 
i wystarcza nam na wykonanie 3-4 zabiegów


Drobny zabieg a już w domu możemy poczuć się chociaż na chwilkę jak w minispa ;) polecam , próbujcie!


2 komentarze:

  1. Koniecznie muszę wypróbować, bo moje dłonie nienawidzą zimy i nic im na dłużej nie pomaga :(



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj, próbuj ;) fajnie natłuści i ogrzeje!

      Usuń