sobota, 9 lutego 2013

vs

Brak czasu, internetu, praca wszystko jest przeciwko temu żebym dodała coś nowego, ale już jestem!

AA Ultra Nawilżanie czy Eveline Hydra Expert?
Czyli płyny micelarne

Niestety mam bardzo wrażliwe oczy dlatego wszelkie śmietanki, niektóre płyny mnie podrażniają. 
W pewnym momencie musiałam zrezygnować nawet z malowania rzęs. Było całkowicie naturalnie ;)

1. AA, Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy, do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii




2. EVELINE, Płyn micelarny do oczyszczania i demakijażu oczu, twarzy i szyi , 3w1, hipoalergiczny, ekstremalne nawilżenie 24h, 3x kwas hialuronowy, skóra wrażliwa





 Chociaż skuteczność ich jest podobna z tych dwóch wybieram:
 AA Ultra Nawilżanie 
Fajnie rozpuszcza tusz do rzęs, 
zmywa praktycznie od razu pomadkę, 
ma przyjemny zapach, nie podrażnia, 
tak jakby lekko się pieni, odświeża.
Otwór w butelce pozwala na odpowiednie dozowanie 
(jest go dość sporo na waciku)co bardzo lubię.

A WASZYM ZDANIEM? KTÓRY LEPSZY?

6 komentarzy:

  1. popieram, Plyn z AA jest lepszy:))
    Jaki tusz do rzes uzywalas, ze az tak zle? Ja nie moge uzywac kosmetyków z Rimmel'a. Moze masz podobnie?

    Zapraszam do siebie :) dopiero zaczynam:)
    www.heavy-duty-beauty.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie niezależnie jaki tusz - podrażniało. nawet kremy po oczy mnie uczulają...

      Usuń
    2. kurcze to masz pecha :/ mnie uczula olejek rycynowy.. I z dlugich rzęs nici :(

      Usuń
    3. a to kochana mnie tez :) mowie mam bardzo wrazliwe :P i trzeba na wszystko uwazac

      Usuń
  2. musze wyprobowac oba, bo szukam 'swojego' :)
    kosmetyczka mi polecala zwykly z Biedronki, stwierdzila ze mimo wszystko bardzo jej odpowiada, ale nie mialam okazji sprobowac poki co,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a takiego nie miałam ;) to moze i ja wyprobuje i zobaczymy obie :P

      Usuń