sobota, 27 kwietnia 2013

Eveline Nail Therapy

Dziś recenzja preparatu do skórek, który używam od dawna, który jest moim pierwszym takim preparatem. 

Wcześniej odsuwałam  'skórki' - inaczej obrąbek naskórkowy lub oskórek - i wycinałam radełkiem. Potem zaczęłam używać
 Eveline, Nail Therapy Professional, 
miękkie i zadbane skórki



SPOSÓB UŻYCIA
Nałóż żel na skórki i pozostaw przez 30 sek, następnie delikatnie odepchnij je za pomocą patyczka. Po zabiegu umyj dokładnie ręce. Dla podtrzymania efektu zabieg powtarzaj raz w tygodniu.

Tak...ja sama staram się raz w tygodniu używać tego preparatu a nawet częściej. Jest wydajny - przecież nie nakładamy go nie wiadomo ile - a wielkość tubki 12 ml wystarcza spokojnie na kilka miesięcy.

Po otwarciu możemy go stosować do roku czasu
(na zdjęciu widoczny mały słoiczek 12M)


APLIKACJA 
Wygodna końcówka, łatwość nakładania od razu na skórki



Po zaaplikowaniu odczekuję ok 2 min(dłużej niż zaleca producent)chce żeby się wchłonęło, jeszcze wmasowuję resztę preparatu, odsuwam skórki i ewentualnie wycinam. 
Podczas wsmarowywania widzimy jakby kruszące się skórki :)


KONSYSTENCJA
Biały 'lekki krem', żel, dość wodnisty

CENA 
Rossman - ok 13zł

SKŁAD
Aqua/Water, Glycerin, Potassium Hydroxide, Carbomer, Potassium Sorbate, Cl 77891, Persea Gratissima (Avocado) Oil.

Przykre jest to, że już niedługo będę musiała znać wszystkie składniki użyte w kosmetykach. Lista jest długa...a moja pamięć trochę mniejsza... :)


Mam chęć wypróbowania innych produktów o takim działaniu. Co polecacie?


4 komentarze:

  1. Haha bedzie dobrze, nauczysz sie ich zobaczysz:))
    Ja wlasnie ze skorkami mam problem, zaniedbalam je zima i teraz jest tragedia..
    Stosuje od niedawna taki krem z Sally Hansen, ale z produktów Eveline do paznokci zawsze bylam zadowolona, wiec skusze sie pewnie na ten krem jak bede w Polsce :)) Jest dostepny normalnie w drogeriach, czy kupilas na tych targach? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmanie :) jest naprawdę łatwo dostępny. I o tym z Sally Hansen tez myslalam :P tylko ile u ciebie kosztuje?

      Usuń
  2. cos w okolicy 7-8 euro:) ladnie pachnie, chcesz to napisze sklad:)

    OdpowiedzUsuń