sobota, 20 kwietnia 2013

ORI

ORIFLAME, Pure Nature

Oczyszczający korektor w sztyfcie z olejkiem z drzewa herbacianego i rozmarynu


Dodaję z oficjalnej, ponieważ nie będę wstawiała zdjęcia 
mojego sztyftu, który jest prawie wykończony i nie wygląda dobrze:)


Bardzo bardzo dobry produkt! Wysusza wypryski, wszystko się ładnie goi a co najważniejsze w krótkim czasie!
Jestem z niego zadowolona, opakowanie kupione chyba po raz 8:)


Maskuje wypryski i przyspiesza ich gojenie się. Z olejkiem z drzewa herbacianego i antybakteryjnym olejkiem z rozmarynu. Najpierw rozjaśniaj zaczerwienienia kolorem zielonym, a następnie maskuj je beżowym.


Naprawdę nie lubię tego beżowego...widać go na skórze, nie pasuje do mojej cery, więc używam tylko części, która goi wypryski, tej zielonej.

IDEALNY dla osób, u których pojawiają się wykwity, punktowo nanieść preparat (zielona strona) i zostawić na jakiś czas. 
Ja osobiście smaruję albo na noc albo kiedy siedzę sobie cały dzień w domu:) Wy oczywiście możecie użyć jeszcze sobie korektora i wykonać makijaż. Sztyft będzie leczył nawet w ciągu dnia :)

Cena
Często bywały promocje,kosztuje wtedy 12-15 zł


Wstawiam skład
DI-C12-13 ALKYL MALATE, CETEARYL ISONONANOATE, OZOKERITE, CANDELILLA CERA, POLYBUTENE, CERA MICROCRISTALLINA, SILICA, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, CERA CARNAUBA, OCTYLDODECANOL, C30-50 ALCOHOLS, TOCOPHERYL ACETATE, PANTHENOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BISABOLOL, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL, ASCORBYL PALMITATE, LIMONENE, CI 77891, CI 77491, CI 42090, CI 77499, CI 77492


Jak działa olejek z drzewa herbacianego?
Przede wszystkim przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo. Zastosowanie w leczeniu trądziku; używany w dermatologii. Łatwo przenika przez skórę. Działa nie tylko na skórę ale stosowany jest również wewnętrznie. 
Tutaj, w sztyfcie, działa bardzo dobrze!
A rozmaryn?
Bardzo podobnie do wyżej wymienionego olejku. Antyseptycznie, przeciwgrzybicznie, pobudza krążenie, nawet ujędrnia!



Myślę, że fajną opcją byłoby kupno olejku z drzewa herbacianego 
w aptece! Zastosować punktowo. Ale uważać alergicy!
Cena ok 10zł w płynnej wersji. 
Albo dodać parę kropel do "domowej parówki" np przy oczyszczaniu twarzy :))

Cery trądzikowe niech próbują!


Co o tym myślicie?






2 komentarze:

  1. to już nie dla mnie, ale żałuje ze swego czasu nie wiedziałam o takim cudeńko, ale olejek mam i do parówki stosuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się niestety przydaje : ) pojawiają się pojedyncze wykwity :<

      Usuń