sobota, 6 kwietnia 2013

hydro

Czy mówiłam już, że zawsze coś stanie mi na drodze, aby dodać kolejnego posta? Tak było i dziś. Tym razem zepsuł się laptop, na którym miałam porcję zdjęć na kolejna notkę. 
Więc dziś dodaję coś innego ;)


 Po dobrych opiniach chciałam w końcu wypróbować:

 RIVAL de LOOP
HYDRO
Kuracja pielęgnacyjna w ampułkach

Jest niesamowicie napełniony silikonami :)
Ale o tym poniżej

GINKGO BILOBA (MIŁORZĄB JAPOŃSKI)
Zawiera flawonoidy – przeciwutleniacze, o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym, hamuje powstawanie wolnych rodników odpowiedzialnych za starzenie się skóry, stymuluje produkcję kwasu hialuronowego, zapewniającego skórze odpowiednie nawilżenie i elastyczność(źródło bielenda.pl)

WITAMINA E(TOKOFEROL)
Zwalcza wolne rodniki - hamuje procesy starzenia skóry, regeneruje, nawilża, wygładza i zmiękcza naskórek, łagodzi ewentualne stany zapalne, zmniejsza szkodliwe działanie promieni słonecznych na komórki skóry, poprawia kondycję i elastyczność skóry. 

UWAGA: Najlepiej dostarczać naszej skórze witamin! Witamina E jest małocząsteczkowa,hydrofilowa, ładnie wchłania się działając wewnątrz.





Kuracja pielęgnacyjna  w ampułkach  to efektywna 
i intensywna pielęgnacja suchej i zniszczonej skóry. Już po paru sekundach nadaje twojej skórze uczucie gładkości 
i delikatności. Wygładza suche fałdki i nadaje skórze elastyczności. Witamina E i wyciąg z miłorzębu japońskiego chronią skórę przed wpływem wolnych rodników. Dodatek oliwy reguluje gospodarkę tłuszczową skóry. Przy regularnym stosowaniu polepsza się odczuwalnie stan skóry.


Dimethicone - polidimetylosiloksan, związek krzemu, polimer siloksanowy.
Najwięcej w tym produkcie - na samym początku składu, zastosowany jako podkład
Może podrażniać i zapychać pory.
Poprawia właściwości sensoryczne preparatu. Ułatwia rozprowadzanie, daje efekt wygładzenia, wyrównania powierzchni skóry czy włosów. Jest syntetycznym emolientem, czyli tworzy na powierzchni skóry film, który ogranicza ucieczkę wody z naskórka
Dicaprylyl Ether - eter dikaprylowy. Działanie jak poprzedni.Ponadto pełni rolę rozpuszczalnika dla innych substancji hydrofobowych(nierozpuszczalnych w wodzie).
Hydrogenated Polyisobutene -  polyisobutene - guma butylowa,hydrogenated - uwodorniony 
- emolient
- zmiękcza
- wygładza
- ułatwia rozprowadzanie kosmetyku
Trisiloxane - kolejny silikon
Isohexadecane - izoheksadekan. Emolient
Squalane - skwalan(jest nasyconą i stabilną formą chemiczną skwaLENU) Substancja aktywna w postaci bezbarwnego, bezzapachowego i transparentnego olejku, będącego naturalnym składnikiem ludzkiego sebum, czyli ochronnej warstewki łoju na powierzchni skóry. Zapewnia miękkość, elastyczność oraz chroni przed parowaniem wody z wnętrza skóry. Antyoksydant. Właściwości gojące. Działa nawilżająco, wzmacnia naturalną barierę lipidową skóry, lekko natłuszcza. Składnik o niskim stopniu komedogenności (nie zatykający porów)(źródło:biochemiaurody.com)
Tocopheryl Acetate - octan tokoferylu. Syntetyczna witamina E. Znowu ta chemia...
Sunflower Seed Oil Glyceride - olej słonecznikowy, wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, zmiękcza naskórek 
i regeneruje. Wykazuje działanie antyoksydacyjne 
i przeciwzapalne.
Parfum - zapach, który podobny jest do tradycyjnego kremu Nivea ;)
Ginko Biloba Extract - Na samym końcu składu czyli jest go najmniej...Na opakowaniu wyróżniony a po odwróceniu okazuje się, że jest w produkcie użyty zapewne w śladowych ilościach - ROZCZAROWANIE



Te wszystkie składniki użyte do stworzenia produktu działają tylko na powierzchni skóry, czyli uszczelniają naskórek, zapobiegają utracie wody.


  7 kapsułek po 0,38 ml
Wygoda w użyciu - odkręcamy ogonek i nakładamy 
na twarz, szyję, dekolt
Chociaż preparatu nie jest dużo... 


Przepraszam, że zdjęcia nieobrobione...teraz nie miałam możliwości.
Efekt?
Kapsułki mają wygładzać, pozostawiać uczucie delikatności, miękkości. Przez te wszystkie silikony na pewno tak jest tylko nie jest to działanie jakie bym oczekiwała. Stosowałam zawsze na wieczór, rano buzia nie była dobrze nawilżona, wymagała użycia kremu.(Nie mówię, że nie robię tego codziennie:) tylko po innych preparatach stosowanych na noc, rano było o wiele lepiej niż po tych kapsułkach) Wszystko działa na powierzchni, pewnie część wytarła się w poduszkę...:)

Dość szybko się "wchłania" jak na tłustą konsystencję :)
Co mi się podoba to to, że nie świeci się po nich skóra więc może być stosowany na dzień. Nie wiem czy nadaje się pod makijaż - nie próbowałam.

Mnie nie podrażnia i nie zapycha
Cena?
ok. 5zł za 7-dniową kurację
Zapach?
Przypomina mi trochę tradycyjne kremy Nivea :) przypadł mi do gustu.
Ocena?
7/10 
Nie pobiły na pewno moich ulubionych rybek DERMOGAL A+E!
Dostępność?
Tylko w drogeriach Rossmann
Ponownie?
Po przeanalizowaniu składu - jeszcze się zastanowię



PAMIĘTAJCIE, że najlepiej jest nawadniać skórę od wewnątrz. Także po raz kolejny przypominam o piciu dużej ilości wody. Jak na razie u mnie 1,5l na dzień to minimum - uff poprawiłam się od tamtego roku, gdzie właściwie szklanka wystarczała mi na cały dzień...


Kto używał? Zadowoleni?


2 komentarze:

  1. moja mama uzywala, i nie byla zadowolona..
    potem uzywala tych takich z serii Alterra, rózowych, i tez nie byla zadowolona. Ja od poczatku wyczulam w nich slaby sklad :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja wlasnie czytajac dobre opinie jednak zakupilam. ale drugi raz sie zastanowie ;)

      Usuń