piątek, 21 czerwca 2013

olej ze słodkich migdałów

Zacznę w końcu od półproduktów

Na pierwszy ogień : ORGANICZNY OLEJ ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil

Popularny to na pewno, sporo osób już dawno zaopatrzyło się właśnie w ten kosmetyk :)



Dlaczego lubię oleje?
Konsystencja tłusta ale dla mojej często przesuszonej buzi, czasem w niektórych miejscach nawet łuszczącej się, potrzeba czegoś natłuszczającego a takie oleje są bardzo dobrym rozwiązaniem! Dodatkowo przekonuje mnie bogaty skład! Dużo witamin, soli mineralnych, kwasów: oleinowy, linolowy(który naturalnie znajduje się w naskórku, który spaja zewnętrzne komórki ze sobą)

Pamiętacie? Kiedyś mówiłam o maseczce do rąk z Oriflame, zawierała ona właśnie olej ze słodkich migdałów, to dzięki nim dłonie były miłe w dotyku, gładkie i miękkie. Nawet olej ten zawarty jest w serum do paznokci REGENERUM



Olej ten jest polecany do masażu twarzy do każdego rodzaju cery. Z tą właśnie myślą zakupiłam ten olej. W domu już kilka osób korzysta z tego zabiegu :) Doczytałam, że polecany również na rozstępy - zapobiega pojawianiu się, uelastycznia skórę. Na pewno dobry na włosy! Ale ja tego nie sprawdzę - kiedyś nałożyłam oliwkę omega-3 i po 3 umyciach - o zmoro - dalej była na włosach. Chociaż delikatnie na końcówki albo ujarzmienie odstających kosmyków może się sprawdzić bardzo dobrze!

Efekt?
Zmiękcza, wygładza i  uelastycznia skórę, zapewniając jej ładny wygląd.
Jak stosuję?
Osobiście nakładam go bezpośrednio na twarz na noc. 
Możemy kilka kropel dolać do naszego kremu. Albo pod oczy. 
Co więcej naprawdę  ładnie się WCHŁANIA! Nie pozostaje 
całkowicie tłustej warstwy. To jest PLUS

Polecany szczególnie dla suchej, podrażnionej buzi

Nie uczula!

Zapach?
oleisty hih niestety nie pachnie kwiatami czy owocami:) 
ale nie jest drażniący, delikatny zapach
Postać?
ciemnożółty płynny olej


Cena?
Na zrobsobiekrem.pl zapłaciłam za 60ml 19,90zł

Olej przechowujemy w lodówce 


Kto już go ma?:) Jakie opinie?
Miłego wieczoru!


2 komentarze:

  1. mam :D
    ale dla mnie troche za tlusty, i dlugo sie wchlania :(
    rano dalej na buzi mam tlusto, ale na zime super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no a u mnie naprawdę się wchłania :P ja sobie siedzę masuję trochę i po chwili już nie ma tak tłustej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń