wtorek, 3 września 2013

Burberry

Moje ulubione 'perfumy' od dawna to Burberry THE BEAT (eau de toilette). 
Niestety woda perfumowana wydaje się jakby miała, nie tyle wzmocniony zapach, 
co zmieniony...



Odróżnić je można po kolorze korka :) 
Moja - toaletowa - ma biały. Tamta srebrny.





Nuty zapachowe: 
nuta głowy: bergamotka, mandarynka, czerwony pieprz, kardamon
nuta serca: hiacynt, irys, cejlońska herbata
nuta podstawy: cedr, białe piżmo, wetiwer





Zapach?
Spodobał mi się od samego początku. Nie jest słodki, kwiatowy ani mocny. Powiedziałabym - świeży i kobiecy. Nie znalazłam wciąż czegoś podobnego, albo takiego, który podobał by mi się w jednakowym stopniu.


Często spotykam się z opiniami: Jak ty ładnie pachniesz! :) 

To właśnie zasługa The Beat!



A jakie są Twoje ulubione perfumy?








2 komentarze: