sobota, 14 września 2013

olejek arganowy po raz kolejny

Czas powoli szykować się na moje pierwsze porządniejsze wakacje w tym roku. 
W związku z tym szukałam balsamu do ciała, jednak trafiłam zupełnie na coś innego.



EVELINE Argan Oil Arganowy Suchy olejek do ciała
bogaty w witaminę E
skóra sucha, bardzo sucha, wrażliwa

Mam nadzieje, że po całym dniu na słońcu, wietrze i po słonej wodzie będzie odpowiednim produktem aby zregenerować skórę. 


W składzie: Argania Spinosa Kernel Oil - olejek arganowy
Macadamia Ternifolia Seed Oil - olejek makadamia
Tocopheryl Acetate - witamina E

opis na opakowaniu: 


ZAPACH?
Dużo perfumowanych 'rzeczy' ;) Kojarzy się z olejkami do opalania. Właściwie wygląd też mi to przypomina.

Pierwsze stosowanie: Szybko się wchłania(nie próbowałam jeszcze na wilgotnej skórze), rozsmarowuje wygodnie, nie pozostawia tłustej warstwy.
Mam nadzieję, że po dłuższym stosowaniu skóra będzie miękka i gładka :)

CENA?
150ml/ ok. 23 zł 

 

Tym razem przestudiujmy szybko skład:


Ethylhexyl Palmitate - palmitynian etyloheksylu - emolient
Cyclomethicone - cyklometylosiloksan - emolient
Argania Spinosa Kernel Oil - olejek arganowy
Isopropyl Myristate - mirystynian izopropylu - emolient suchy
Macadamia Ternifolia Seed Oil - olejek makadamia
Tocopheryl Acetate - witamina E
Phenoxyethanol - fenoksyetanol - konserwant
lista parabenów, konserwantów:
Metylparaben
Propylparaben
Ethylparaben
Butylparaben
kompozycja zapachowa:
Parfum
Hexyl Cinnamal
Lyral
Hydroxycitronellal
Linalool
Citronellol
Alpha-Isomethyl Ionone
Geraniol
Limonene
Coumarin
Cinnamayl Alcohol

Po tym wszystkim zastanawiam się jak ten produkt może być dla skóry wrażliwej...jestem prawie pewna, że może uczulić! (parabeny i długa lista zapachów)

PLUSY:
- brak tłustej warstwy na skórze
- szybkie wchłanianie
- witaminka i oleje w składzie
- aplikator - spray - dla mnie na PLUS, wygodne użycie, przede wszystkim szybkie! 
MINUSY:
- na razie jedyne co mogę zarzucić to, że ciężko naciska się spray (nie przesadzam :) powinni poprawić opakowanie chyba, że trafiło mi się uszkodzone)


Miłego wieczoru wszystkim!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz