czwartek, 2 maja 2013

eyebrows

Cały czas pracuje, ciągle coś robię, załatwiam, jeżdżę. Lubię tak wypełniony dzień a bardzo dawno tego nie było. Chociaż może nie za często:) zmęczenie wieczorne jest, a nawet czasem trzeba siedzieć do późna i dopiero iść spać. 

Dziś mam dla Was odżywki do brwi i rzęs :) Jednak ja skupię się tylko na jednym zastosowaniu.

Pewnie już wiele osób wypróbowało L'biotice Serum do rzęs.
U mnie jest to już kolejne opakowanie i będę do niego wracać. Druga to odżywka keratynowa GAL - mniej znana.

DZIŚ: PIELĘGNACJA BRWI 



L'biotica regenerujący krem do rzęs 
regenerating eyelash cream


- wydłuża, pogrubia rzęsy i zapobiega ich wypadaniu
- nawilża i wzmacnia, stymulując naturalny wzrost rzęs
- testowany oftalmologicznie(okulistycznie)


SPOSÓB UŻYCIA
Stosować raz dziennie na noc przez minimum 30 dni. Przed użyciem należy rzęsy dokładnie oczyścić z makijażu.  
Krem należy nakładać od podstawy. Ułatwia to wchłanianie substancji aktywnych, zapewniając skuteczność preparatu.

Osobiście używam do brwi, wtedy kiedy jestem w domu lub na noc :) 
Dość tłusty preparat, który się świeci. 
Wyglądałoby to niefajnie gdybym wyszła tak na zewnątrz :)


przezroczysty bezbarwny gęsty krem
SKŁAD
Petrolatum, Oleum Ricinic, Virginale Oil, Paraffinum Liquidum, Olea Europaea, Serenoa Repens, Macadamia, Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (jojoba Oil) Polyglyceryl, Pantenol.


wąska końcówka = wygodna aplikacja :) 
jednak i tak nie nakładam od razu na brwi
opakowanie 10ml a cena ok 15zł


GAL Odżywka keratynowa 
kapsułki żelatynowe TWIST off



48 kapsułek, hoho naprawdę sporo a cena ok 12zł
odżywka do stosowania na paznokcie, brwi i rzęsy.

Jednakże dla moich wrażliwych oczu nie nadaje się do rzęs.
Stosuje nie raz do paznokci ale...nie wiem nie potrafię nigdy zauważyć jakichkolwiek efektów odżywek do paznokci...




Kolejny raz kapsułki - rybki, które łatwo odkręcić i użyć. 
Do paznokci taka jedna wystarcza na przynajmniej 4 użycia! Minimalnie dajemy na płytkę paznokciową. 
Preparat jest tłusty i szybko wszystko pokrywa:) 


Mają charakterystyczny zapach...bardzo intensywny. 
Po prostu - drzewo herbaciane, goździki, trawa...


SKŁAD
Ricinus Communis Seed Oil, Gelatin, Glycerin, Oenothera Biennis Oil, Borago Officinalis Seed Oil, Malaleuca Alternifolia Leaf Water, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnam-aldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Citronellol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, CI 42051.

- olej rycynowy
- żelatyna
- gliceryna
- olej z nasion wiesiołka dwuletniego(jeden z moich ulubionych składników! łagodzi podrażnienie wkoło oczu)
olej z nasion ogórecznika lekarskiego
- drzewo herbaciane
Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnam-aldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Citronellol (użyte do kompozycji zapachowej - i to wszystko może nas UCZULAĆ!) 
- tokoferol - witamina E (niewielka ilość)
- witamina A (neiwielka ilość)
- na samym końcu barwnik

DZIAŁANIE
L'biotica: Lubię go używać, ponieważ gdy czasem jakiś włosek wypadnie w niewłaściwym miejscu albo moje niefortunnie układające się brwi szaleją, ten krem powoduje, że szybko odrastają mi nowe włoski oraz 'układają' się tak jak należy. To jest w tym kremie najlepsze!

GAL: Od Gala oczekiwałam tego samego, jednakże nie zauważyłam nic podobnego...Nie zauważyłam właściwie żadnego działania. Może lepiej działa na paznokcie :> Ale tak jak mówiłam wcześniej - u mnie tego nie sprawdzę :) 


 L'BIOTICA wygrywa :)


PYTANIA? 
W komentarzach - na pewno odpowiem. 
Miłego dnia!


6 komentarzy:

  1. musi pieknie pachniec:) Lubie takie ziolowe zapachy, ale musze przyznac ze nie dbam o swoje brwi ani o rzesy bo sa dosc mocne i bardzo ciemne:) Szkoda tylko ze rzesy mam proste i za nic nie chca sie zakrecic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zapachu sie przyzwyczailam ale jest naprawde intensywny ;) swoje brwi mam czarniutkie i tez sa mocne ale wlasnie w tym jest maly problem, ze odstaja, sa za dlugie i lepiej wygladaja jak sie je 'przygladzi' ;p dobrze ze u Ciebie jest z tym w porzadku, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby ujarzmić swoje brwi stosuję wosk nabłyszczający. Ukradłam go kiedyś mamie, gdy już naprawdę nie wiedziałam co zrobić, żeby przywrócić brwi do porządku. No i się udało. Nie dosyć, że są pod kontrolą, to są też nabłyszczone, co daje fajny efekt :) Ale chyba się skuszę na ten L'biotice Serum, bo na rzęsy jeszcze nie miałam okazji nakładać żadnego preparatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z firmy Joanna, Wosk nabłyszczający Jedwabisty Połysk (do włosów z serii effect styling).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nie wiedziałabym :) Nigdy nie używałam tego wosku nawet do włosów więc nie mam okazji wypróbować ale ciekawee!
      Pozdrawiam :)!

      Usuń