piątek, 17 maja 2013

new things - po raz kolejny

Po raz kolejny pokazuję nowości drogeryjne :)
Miałam chwilę, weszłam i uzupełniłam na szybko braki


Moja ulubiona firma, z takich jednorazowych maseczek, 
a na pewno ALABASTER Dermiki
Wzięłam też coś do nawilżenia.


Lirene, Tonik nawilżająco - oczyszczający
Lirene, Mleczko oczyszczające do demakijażu twarzy i oczu

Za każdym razem kupuję inny tonik. Tak sobie wymyśliłam hih
Po toniku wiele się nie spodziewajcie, ważne aby zawsze 
po oczyszczaniu przetrzeć buźkę i przywrócić naturalne pH
Natomiast mleczko przy mojej suchej skórze używam do 
codziennego oczyszczania.
Lubię tą firmę, lubię kremy :) Podobnie jest z AA 


Original Source, Orange & Liquorice
Isana, Dusch Ol

Piękny zapach tego żelu!!! Słodziutki i musiałam kupić :))
Po raz kolejny zaopatrzyłam się w olejek do mycia. 
Po umyciu na skórze pozostaje 'film'. I to mi się podoba! 
Inaczej niż przy żelach.



Pantene, Aqua Light, Lekka odżywka w spray'u

Zawszę muszę mieć odżywkę w spray'u, którą stosuję na wilgotne włosy. Nie oczekuję, że odżywi ale ułatwi rozczesanie.
Tym razem padło na Pantene. 
Swego czasu ulubiona firma z kosmetykami do włosów :) 
Wybrałam serię Aqua Light - lekka formuła a przede wszystkim ładny zapach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz