wtorek, 9 lipca 2013

AA

Od dość dawna w drogerii zerkałam na firmę AA. I jak nie krem do twarzy to coś innego miałam w kosmetyczce. Także...dziś 
Oceanic, AA Ultra Odżywianie, 
Krem odżywczo - nawilżający pod oczy.
Idealny dla WRAŻLIWCÓW


Piszę o tym kremiku, ponieważ ostatnio miło mnie zaskoczył :) Po przygodach 

z innymi preparatami wróciłam do zapomnianego AA. I był to bardzo dobry krok! 
Żaden olej, nawet ten, który kiedyś bardzo lubiłam - z wiesiołka - nie poradził sobie z drobnymi kreskami pod oczami. Po tym kremiku mini zmarszczki ładnie się wypełniły :) Fajnie nawilża i od tamtego razu stosuję go codziennie :)




Na pewno jest wydajny - cena naprawdę niewielka, opakowanie 15 ml. 
Dość gęsta konsystencja jak na krem po oczy ale dobrze się rozsmarowuje. 





Krem, który używacie na całą twarz oczywiście możecie używać także pod oczy. Ale wymyślono coś takiego 'specjalnego' jak krem pod oczy :) Kremy te zawierają składniki przeznaczone do bardziej wrażliwych okolic oczu, niemniej jednak jeżeli kogoś nie podrażniają "codzienne kremy" może używać ich też pod oczy i nie martwić się o zakup kolejnego słoiczka kosmetyku :)


Nie podrażnia a to przecież dla mnie najważniejsze po setnym stanie zapalnym!





Wygodna aplikacja. Mini tubka z wydłużonym aplikatorem.

Po wykończeniu tej tubki myślę o zakupie kremu także AA ale z innej serii :)

PODOBNO już WYCOFANY z produkcji...BRAWO. Po raz setny to samo :)



Miałyście? A może jest coś lepszego :>?


Przypominam o rozdaniu : http://emasplace.blogspot.com/2013/07/oddam-kremik.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz