czwartek, 18 lipca 2013

pachnący lakier?

Seria wyszła dawno temu, dawno bo aż 2 lata temu, 
ale wtedy jeszcze tak nie interesowałam się tym co dziś :)

A mianowicie mówię o PACHNĄCYCH LAKIERACH DO PAZNOKCI, REVLON



Spodobał mi się miętowy/lazurowy kolor :) Miałam nadzieję, że będzie lekko nadawał kolor i był błyszczący(ma brokatowe drobinki) Na lato wydawał się świetny!
Jednak już po pomalowaniu - rozczarowanie :( Pech w tym, że nie mogłam zobaczyć próbki w drogerii...


Bardzo leciutko widać kolor a właściwie paznokcie wyglądają na sine...
za to brokat widać doskonale :D NIE O TO MI CHODZIŁO.

Duża butla - na pewno całej nie zużyję. Nie rozumiem czemu robią tak duże buteleczki - tutaj 14,7 ml


ALE ALE ALE...ten lakier naprawdę pachnie! :) 
Po pomalowaniu czuć przyjemny, słodkokwiatowy zapach.

Dodatkowo szybko wysycha - NA PLUS!

PLAN: Upatrzyłam sobie już podobny odcień z Essie. Kupię go a ten  z Revlona będę stosować jako drugą warstwę 


Mam dużo planów na wakacje. Powoli je realizuję. Praca praktyki blog nauka ćwiczenia...


Podoba Wam się taki kolor?
Dla mnie idealny na lato!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz